Strateginiai tikslai - standartiniai daugumai įmonių nepriklausomai nuo veiklos pobūdžio. Skiriasi tik konkrečios jų formuluotės ir vertinimas.
- Surasti, sudominti ir laimėti naujus klientus – automatizuoti rutininiai rinkodaros kompanijų darbai, operatyvesnis kontaktas su klientu.
- Išlaikyti ir ugdyti esamus klientus – vienoje vietoje saugoma informacija apie klientą, efektyvesnis kitų produktų (cross-sales) pardavimas esamiems klientams.
- Optimizuoti veiklą – pasirinkti mokius klientus, klientų grupėms siūlyti tik aktualius produktus.
- Sumažinti pardavimų, rinkodaros ir klientų aptarnavimo kaštus – optimizuojami neefektyvūs pardavimo žingsniai ar rinkodaros kampanijos, šablonai, automatinis laiškų siuntimas.
- Efektyviau kontroliuoti pardavimo vadybininkus – darbo standartai, tikslios suplanuotos užduotys, automatiniai priminimai, matuojami rezultatai, visa informacija reikalinga perimti darbus.
- Gerinti klientų aptarnavimo kokybę – aptarnavimo standartas, užduočių laiko ir vėlavimų kontrolė, komunikavimas prieš ir po pardavimo - klientų skundų registravimas ir klasifikavimas, pasveikinimai ir t.t.
Strateginiai tikslai skaidomi į operacinius tikslus (šie keliami konkretiems trumpalaikiams įmonės veiksmams įvertinti), pavyzdžiui:
- Parduoti produktą A sektoriaus B įmonėms. Planuojami rezultatai: paprašė pasiūlymo X% įmonių, įsigijo produktą Y% įmonių.
- Sumažinti sutarčių pratęsimo kaštus, pasiūlymą pratęsti sutartį automatiškai sugeneruojant ir išsiunčiant elektroninį laišką. Planuojami rezultatai: 40% atsakys, likę 60% kontaktuojami telefonu.
- Sumažinti klientų skundų skaičių 30%, apmokant darbuotojus efektyviau teikti paslaugą A.
CRM sistema tai programinė priemonė užtikrinanti efektyvesnį pardavimo, rinkodaros, aptarnavimo kokybės operacinių tikslų įgyvendinimą ir kasdieninę kontrolę.