CRM (Customer Relationship Management) – santykių su klientais valdymo sistema, padedanti suformuoti įmonės tikslus ir sistemingai, pamatuotai jų siekti.
CRM pagrindas - įmonės strateginiai tikslai ir automatizuoti verslo procesai (dažniausiai sisiję su pardavimais, rinkodara ar klientų aptarnavimu) – būdas tikslui pasiekti.
Be klasikinių įmonės strateginių tikslų (dažnai nepriklausančių nuo veiklos srities), draudimo brokerių kompanijos akcentuoja tokius uždavinius:
- Efektyvumo vertinimas – kokios sąnaudos, pelnas vertinant pagal draudimo kompaniją, produktą, darbuotoją, naujus klientus, atnaujintus polisus.
- Pardavėjų vertinimas – kiek paskirtų užduočių tūrėjo, kiek iš jų atliko sėkmingai, kiek ir kodėl vėlavo.
- Darbuotojo išėjimas – kaip išlaikyti specifinę darbo su klientais informaciją ir perduoti ją kitam darbuotojui.
“CRM draudimo brokeriui” – CRM sprendimas pritaikytas efektyviam minėtų uždavinių sprendimui.