CRM draudimo brokeriui

CRM draudimo brokeriui

CRM (Customer Relationship Management) – santykių su klientais valdymo sistema, padedanti suformuoti įmonės tikslus ir sistemingai, pamatuotai jų siekti.

CRM pagrindas - įmonės strateginiai tikslai ir automatizuoti verslo procesai (dažniausiai sisiję su pardavimais, rinkodara ar klientų aptarnavimu) – būdas tikslui pasiekti.

Be klasikinių įmonės strateginių tikslų (dažnai nepriklausančių nuo veiklos srities), draudimo brokerių kompanijos akcentuoja tokius uždavinius:

  • Efektyvumo vertinimas – kokios sąnaudos, pelnas vertinant pagal draudimo kompaniją, produktą, darbuotoją, naujus klientus, atnaujintus polisus.
  • Pardavėjų vertinimas – kiek paskirtų užduočių tūrėjo, kiek iš jų atliko sėkmingai, kiek ir kodėl vėlavo.
  • Darbuotojo išėjimas – kaip išlaikyti specifinę darbo su klientais informaciją ir perduoti ją kitam darbuotojui.

“CRM draudimo brokeriui” – CRM sprendimas pritaikytas efektyviam minėtų uždavinių sprendimui.

Skaityti daugiau...

Verslo procesai


Verslo procesai – standartizuoti žingsniai rezultatui pasiekti:

Pratęsimas – pratęsiamas paslaugos teikimas, vietoje susidėvėjusio ar sunaudoto parduodamas tas pats produktas.

Skaityti daugiau...

Strateginiai tikslai


Strateginiai tikslai - standartiniai daugumai įmonių nepriklausomai nuo veiklos pobūdžio. Skiriasi tik konkrečios jų formuluotės ir vertinimas.

Skaityti daugiau...